خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

تاکی بنشینم و ببینم که تمام واژه نامه ها غلط است؟

چه کسی گفته که ثروتمند=پولدار است؟!!

من بینهایت ثروتمندم که مالک بزرگ ترین چیز ها هستم.

من مالک تمام افکارم هستم و این بزرگ ترین ثروت را برایم ارمغان می آورد...

فقط بگذار کمی از آن هارا به تو تزریق کنم...

من مالک نوشته هایم هستم.مالک قلمی که ذهنم را به روی کاغذ می آورد!

مالک بال هایی که با آن ها پرواز میکنم!

مالک بهترین دوست دنیا.مالک پدرو مادری که برایم کم نمیگذارند.

مالک خدایی که ثروتی بالا تر از او نیست...

بیایید تمام تجسمات متعفن را در زباله دانی بریزیم و این باراز کوری به بینایی برسیم!

چند سطر فقط برای این بود که بگویم ثروت حقیقی خوشبختی ست وآن را نمیتوان خرید!!!

 



نظرات شما عزیزان:

آنیتا
ساعت20:03---21 آذر 1391
من خوشبخت ترین آدم دنیام....چون که دوستانی دارم که همه چیزم هستن... پس من همه چیز دارم...
پاسخ: اییییییییییییول به تو! دمت جییییییییییییییز!!!


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت14:02---20 آذر 1391
فکر کنم

به بوی عطر تو حساسیت دارم

همین که در ذهنم می پیچد

از چشم

اشک می آید…


پاسخ:هی..............هوم...


maryam
ساعت17:45---17 آذر 1391
سلام سیندرلا!!!!!!!!!!!!!!خوبی؟؟؟؟؟؟؟منم خوبم

sara
ساعت17:28---16 آذر 1391
پسر جون

افتخـــار میکنـــے هـــرزه اے؟؟؟!!!



افتخــار میکنـے هـر روز بـا احساس یـہ בختـربازے میکنـے و میـرے پزشــو بـہ בوستـات میـدے کہ با اینـم اره؟؟!



کـہ همــہ آویـزونتـטּ؟؟؟!!!

افتخــار میکنــے از 10تا کلمــت 1000تـاش فحشـہ و احتـرام گذاشتـטּ بـہ هیچکـس رو بلـב نیستـے؟؟؟!!!



افتخــار میکنــے کـہ هـر شب مستــے و نوعــے از پارتـے نبـوבه کہ حضــور نـבاشتـہ باشـے؟؟؟!!!



افتخــار میکنــے کـہ بگـے اهـل تعهـב نیستـے و בختــر واســہ بازے בاבنــہ؟؟؟!!!



احســاس میکنــے کـہ خیلــے شاخــے کـہ تو یــہ لحظــہ با هــزار نفــرے؟؟؟!!!



نـہ عزیـز مــטּ!!!



اینـا افتخــار نیسـت!!!



عقـــــבس,



کمبــــــوבه...
پاسخ: فداااااااااااااااااااااااااااااااات سارا جیــــــــــــــــــــــــــــجر!


sajjad
ساعت12:11---16 آذر 1391
. سر بر روی بالین میرود



بیست. سی. چهل سال



مویی که قهوه ای بود خاکستری میشود



و سپس سفید



اما همیشه این عشق رو به افزایش هست



با دیدن این سر.همه ی آن سالها



به نوبه خودشان افسونی در برابر تاریکی است



سلامتی همه ی عشقای پایدار
پاسخ: میسی سجاد دادا☺


NoBoDY
ساعت10:41---16 آذر 1391
Hay VaYe MaN. fk kardam didam,naa !!!! ras migi !! vali hich vaght ghabl az in behesh fk nakarde bodam پاسخ: خدارو شکر...بازم خوبه به فکر افتادی...☺

jigily
ساعت10:02---16 آذر 1391
بزرگترین عبادت



لبخند به پسرک کفاشی است



که نان آور خانه است



کسی که به جای کیف قاپی



کفش آدم های پولداری را برق می زند . . .
پاسخ: وقتی بیبینمشون قلبم درد میگیره...کاش کار ازدستمون برمیومد...


ژیلا
ساعت1:18---16 آذر 1391
من فقط دارم سعی میکنم همرنگ جماعت شوم ،



اما می‌شود کمی‌کمکم کنید !



آی جماعت …



شماها دقیقا چه رنگی هستید ؟
پاسخ: جماعتو بیخیال...فقط رنگ خودت باش آجی!


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت22:25---15 آذر 1391
ولی عزیز دلم این ثروت که خوشبختیه وقتی کامل میشه که ثروت مادی هم باشه.

چون اگه ثروت مادی نباشه ، تو این دوره زمونه به هیچ جایی نمیرسی ....
پاسخ: آجی جون شاید تاحدودی ولی کاملا قبول ندارم... من خودم کسایی رو میشناسم که وضع مالیشون اصلا خوب نیس ولی خیلی خوشبختن... هرچند پول بد معضلی شده ...واقعا!


نسترن
ساعت21:19---15 آذر 1391
تا صبحدم به یاد تو شب را قدم زدم

آتش گرفتم از تو و در صبحدم زدم

با آسمان مفاخره کردیم تا سحر

او از ستاره دم زد و من از تو دم زدم

او با شهاب بر شب تب کرده خط کشید

من برق چشم ملتهبت را رقم زدم

تا کور سوی اخترکان بشکند همه

از نام تو به بام افق ها ،‌ علمزدم

با وامی از نگاه تو خورشید های شب

نظم قدیم شام و سحر را به هم زدم

هر نامه را به نام و به عنوان هر که بود

تنها به شوق از تو نوشتن قلم زدم

تا عشق چون نسیم به خکسترم وزد

شک از تو وام کردم و در باورم زدم

از شادی ام مپرس که من نیز در ازل

همراه خواجه قرعه ی قسمت به غم زدم
پاسخ: شاهنامه نوشتیاااااااااااا... میسیییییییییی


نسترن
ساعت21:19---15 آذر 1391
اگه بخوام فقط و فقط یک مطلب رو توی وبلاگ شش ستاره شما
پاسخ: مخسی... بسی ذوق زده شدم!!!!!


روی خط تنهــــایی!!!
ساعت20:52---15 آذر 1391


گويند باغبان عمري طولاني دارد چون با گل سر و کار دارد ، ولي من عمري طولاني تر از باغبان دارم ، چون دوستي زيباتر از گل دارم..!


پاسخ: عمر نوح میکنی پس!!! هیییییییییییی... اعتماد به سقف دارماااا!!!!


داداش سعید
ساعت20:46---15 آذر 1391
وای چه قالب قشنگــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــی

مطلبت هم قشنگ بود

نه خیلی قشنگ بود


پاسخ: ممنون...لطف کردی اومدی.


LoVe
ساعت20:43---15 آذر 1391
سلام سلام صدتا سلام!

وبت مثل همیشـــه عالـــی ِ

آجــــــــی پرنسس مـــوفـــــــق باشـــیپاسخ: مرسی دادا.. قطع و وصل میشی این روزااااا!!!


kimia
ساعت19:39---15 آذر 1391






مرد مغــآزه دار گفت: سیگار گران شده، ترک میکنی؟



با خودم گفتم:



کاش بدانی چقدر گران تمام شد تا سیگاری شدم

متن زيبايي بود..........



خودت گفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام آجی... مرسی گلم. آره...کلا همش متنای خودمه!


مرجان
ساعت18:20---15 آذر 1391
لایک پرنسس جون . یعنی لایکا . نه از این لایک الکیا ...نه ...از اون لایک راست راستکیا
پاسخ: لایک راس راسکیت وووووووووو عخشه!


زهره
ساعت18:11---15 آذر 1391
سلام خوشجل بودپاسخ: بابا من شیرازیم تو دیگه چرا؟!!!!!!

شیطان
ساعت17:35---15 آذر 1391
لایک
پاسخ: مخسی...


مرجان
ساعت13:57---15 آذر 1391
سلااااام پرنسس جوون.وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم ب منم سر بزنی!اگه با لینکم موافقی بم بگووو!فدامداااپاسخ: چشم...میسی خانمی .حتما میام☺

رفیق همیشگی
ساعت13:01---15 آذر 1391

متنتو خیلی دوس داشتم وواقعا راسته.هی بچه ها منم خیلی ثروتمندم ولی اصرار نکنین یه ذذره از ثروتمو هم باهاتون شریک نمیشم مخصوصا بهترین دوستمو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 15 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.